מצלמת פולרויד Polaroid CAMERA הדפסה מידית

המחיר המקורי היה: 119.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.

מצלמת פולרויד – HQ HD Polaroid CAMERA הדפסה מיידית מצלמה דיגיטלית  [מתנה למצלמת הטוב ביותר לילדים] מצלמת הילדים הזו היא גם מצלמה דיגיטלית וגם מצלמת הדפסה מיידית לילדים להקליט וידאו 1080p hd תמונות תמונות בשחור לבן. לעורר את הדמיון והיצירתיות של ילדים. אידיאלי יום הולדת/חג המולד/מתנה יומית לילדים בגילאים 3-14. [אפס מצלמת הדפסה מיידית של…

5 במלאי

תיאור

מצלמת פולרויד – HQ HD Polaroid CAMERA

הדפסה מיידית מצלמה דיגיטלית 

[מתנה למצלמת הטוב ביותר לילדים] מצלמת הילדים הזו היא גם מצלמה דיגיטלית וגם מצלמת הדפסה מיידית לילדים להקליט וידאו 1080p hd תמונות תמונות בשחור לבן. לעורר את הדמיון והיצירתיות של ילדים. אידיאלי יום הולדת/חג המולד/מתנה יומית לילדים בגילאים 3-14.
[אפס מצלמת הדפסה מיידית של ילדים] המצלמה המיידית לילדים הזו מאמצת טכנולוגיית אפס דיו מתקדמת להדפסה ללא טונר. ילדים יכולים להקפיא מיידית ולהדפיס תמונות 2.16*3.15 אינץ '(5.5*8 ס "מ) נייר ידידותי לעור תוך שניות עם עיתונות פשוטה. (3 נייר הדפס לחמניות עד 150 תמונות נכללות בחבילה)
[מצלמה דיגיטלית עדשה כפולה 20mp לילדים] המצלמה של ילדים himont זו מצוידת ב-20mp ועורכות כפולות אחורית, אשר יכול לצלם בכל עת ובכל מקום גם כאשר אין נייר הדפסה. תחת פונקציות צילום ווידאו, תמונות צבע בחדות גבוהה וקטעי וידאו 1080p יישמרו באופן אוטומטי בכרטיס זיכרון 32 גרם. יש לו גם פונקצית זום דיגיטלית 10x. (32g כרטיס זיכרון לבחירה)
[רב תכליתית וקלה לתפעול] למצלמת הילדים יש 6 פונקציות, כגון צילום צבע, וידאו בחדות גבוהה, הדפסה שחורה ולבן, מוסיקה, השמעה ומשחקים, מה שמאפשר לילדים שלך לפעול בקלות וליהנות. יתר על כן, על מנת לעזור לילדכם להקליט כל רגע משמעותי בילדותם, המצלמה גם מובנית 6 סוגים של מסנני צבע, 20 סוגים של מסגרות צילום מצוירות, וכו ', ותומך ירי רציף, ירי טיימר ופונקציות אחרות.
[פרטיות בטוחה & ללא wifi/אפליקציה נדרשת] על מנת להגן טוב יותר על הפרטיות של שלך ושל הילדים שלך, המצלמה המיידית לילדים זו אינה תומכת פונקציות wifi ו-bluetooth, ואתה לא צריך להוריד שום יישום כדי להשתמש בו. ניתן להעביר קבצים באמצעות כבל USB.

תיאור

מסך תצוגה: 2.4 "השפתיים

רזולוציית תמונה: 2400w

רזולוציה וידאו: 1080p (1920×1080)

שפה: אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית, יפני, קוריאני, איטלקי, גרמנית, צ 'כית, פורטוגזית, פולנית, הולנדית, תאילנדי, סיני

מסגרות צילום: כן

כוח הסוללה: 1200mah

כרטיס tf תמיכה: עד 32GB (חבילה אופציונלית)

מתח טעינה וזרם: dc 5v/2a

עם 3 משחקי מיני כיף